Merk
Kies uw merk:
Prijs
Kies uw prijs categorie:
Kleuren
Poolhoogte
Kies uw poolhoogte:
Toepassing
Kies uw toepassing:
Poolmateriaal
Kies uw poolmateriaal:
Rug breedte
Kies uw rug breedte:

Merk

Kies uw merk:

Prijs

Kies uw prijs categorie:

Kleuren

Poolhoogte
Kies uw poolhoogte:
Toepassing
Kies uw toepassing:
Poolmateriaal
Kies uw poolmateriaal:
Rug breedte
Kies uw rug breedte:

Klantenservice

Bestellen

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Opzoek naar tapijt

Als u op zoek bent naar een specifiek artikel op TapijtNodig.nl kunt u in het zoek scherm bovenin bijvoorbeeld invullen: het artikel, de naam van het tapijt, het merk of een kleurnummer. Daarna drukt u op “zoeken”. De best passende resultaten worden dan getoond.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Hoe werkt het bestellen

Ons online bestel proces in zeven eenvoudige stappen:

  1. Selecteer een merk en model tapijt. Kies daarna bij "gekozen kleur" de gewenste kleur (De kleuren zijn groot zichtbaar bij "kleuren") en selecteer de "gewenste rug breedte"(Tapijt is leverbaar in 400cm en 500cm breed). Vul hierna de gewenste lengte van het tapijt in bij "benodigde lengte". Klik hierna op toevoegen aan winkelwagen. Uw winkel wagentje wordt nu gevuld. In uw wagentje kunt u het gewenste aantal producten bekijken en aanpassen. Uiteraard kunt u gekozen artikelen ook weer verwijderen.
  2. Vul u gegevens in bij de verplichte velden. Eventueel kunt u een afwijkend afleveradres opgeven waar de bestelling dient te worden afgeleverd.
  3. Bij "overige opties" kunt u selecteren of het tapijt gelegd moet door de vakkundige stoffeerders van TapijtNodig.nl.
  4. U kunt bij "ondervloer opties" naar wens de juist ondervloer selecteren. (Bij informatie kunt u bekijken welke soorten ondervloer TapijtNodig.nl aanbied) 
  5. Na het aanvinken van "akkoord algemene voorwaarden" klikt u op "bestellen".
  6. Klik op "betalen met Ideal" en volg de stappen in het betaal venster.
  7. Uw bestelling is afgerond. U ontvangt een bevestiging per e-mail.
TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Wijzigen van een bestelling of annuleren

Om een bestelling te wijzigen kunt u het beste zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Als uw bestelling nog niet is verzonden is het mogelijk producten nog te wijzigen of extra producten toe te voegen aan uw bestelling. Er gelden dan niet opnieuw verzendkosten.Indien u al betaald heeft kunt u de  gewijzigde of extra producten aanvullend overmaken. Mocht de gewijzigde bestelling goedkoper uitvallen dan zullen wij uiteraard het teveel overgemaakte bedrag zo spoedig mogelijk terugstorten.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Bestelling annuleren

Annuleren is bij TapijtNodig.nl geen probleem. Er zijn geen kosten verbonden aan het annuleren van een bestelling zolang deze niet door ons is verwerkt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail of telefoon.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Ruimte meten

Hieronder een voorbeeld van hoe u de ruimte moet worden ingemeten. Het is belangrijk dat de juiste maten worden ingevoerd. Meet daarom altijd 2 keer de ruimte!

Het is belangrijk dat de diepste punten worden gemeten. Bij twijfel of als u gebruik wilt  maken van onze meet dienst, kunt u contact met ons opnemen. Telefonisch of via het contact formulier

TapijtNodig.nl is niet verantwoordelijk voor het verkeerd inmeten van het tapijt in de desbetreffende ruimte.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Hoe dient de trap te worden aangeboden voor stoffering?

Heeft u ervoor gekozen om de trap te laten bekleden door de stoffeerder van TapijtNodig.nl, dan dient de des betreffende trap schoon te zijn van vuil, lijm, tapijt resten, ondertapijt, nietjes, spijkers etc. In onze rubriek "Tapijten" kunt u zien hoe u dat kan doen.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Trap configurator

TapijtNodig.nl is uniek in Nederland met het direct bestellen van het tapijt bij u op de trap. Niet eerst een offerte aanvragen, maar direct de prijs voor het tapijt, het ondertapijt en de arbeid! De keuze in tapijt is groot en bestellen is gemakkelijk, doordat wij al het trap geschikte tapijt voor u geselecteerd hebben.

Heeft u een keuze gemaakt in het tapijt voor uw trap? Dan komt u bij onze Trap Configurator, deze berekent precies het aantal tapijt voor uw trap, niet meer en niet minder!

  1. Is het een dichte of een open trap? Selecteer welke trap u gestoffeerd wilt hebben.
  2. Heeft u een dichte trap gekozen? Dan verschijnt de vraag "wilt u zijkanten meegestoffeerd hebben?" Helaas is het bij een open trap niet mogelijk de zijkanten mee te stofferen.
  3. Bij de volgende vraag, vragen wij het model van u trap. Is uw trap recht, dan heeft u minder tapijt nodig dan een trap met een halve of hele draai.
  4. Vul u keuze in bij de vraag "wilt u rubber ondertapijt?" 
  5. Hier vult u het aantal traptrede in die gestoffeerd moeten worden. 
  6. Bij de laatste vraag vult u in of de stoffeerders het oude tapijt ook moeten verwijderen van de trap.
  7. De configurator zal precies uitrekenen hoeveel tapijt, ondertapijt en arbeid er voor uw trap nodig is!

Enkele voorbeelden van trappen.

rechte trap voor tapijtnodig.nl    draai trap voor tapijtnodig.nl   

           Rechte trap                                            Draai trap                                                     Halve draai trap      

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Betalen

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Betaalmogelijkheden

Bij TapijtNodig.nl kunt u met Ideal betalen of vooraf per overboeking.

  • Ideal-  Betalen via i-DEAL is 100% veilig en ook snel betalen. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt precies op pinnen. Je rekent af in de beveiligde betaal omgeving van uw eigen bank. Dit kan zijn: ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Fortis bank, Rabobank, SNS bank en Triodos bank.  
  • Direct betalen met Ideal levert u een extra 2% korting op! 

               

  • Aanbetaling- Bij TapijtNodig.nl heeft u de mogelijkheid om 30% van het totaal bedrag vooruit te betalen via Ideal en de resterende 70% contant of  per bank bij aflevering van het tapijt.

        

Veilig betalen

Bij TapijtNodig.nl kunt u veilig winkelen en betalen. Comfortabel, snel en gemakkelijk, nooit een wachtrij en geen beperkte openingstijden. We werken met een gerenommeerde partij voor betalen (Paymentprovider) dus veilig winkelen en betalen bij TapijtNodig.nl!

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Aanbetaling

Bij TapijtNodig.nl heeft u de mogelijkheid om 30% van het totaal bedrag vooruit te betalen via Ideal en de resterende 70% contant of  per bank bij aflevering van het tapijt.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Veilig betalen

Bij TapijtNodig.nl kunt u veilig winkelen en betalen. Comfortabel, snel en gemakkelijk, nooit een wachtrij en geen beperkte openingstijden. We werken met een gerenommeerde partij voor betalen (Paymentprovider) dus veilig winkelen en betalen bij TapijtNodig.nl!

Hieronder vindt u de mogelijkheden om ons te bereiken. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft, dan staan wij graag voor u klaar. U kunt ons altijd bereiken per e-mail en tijdens openingstijden zijn we telefonisch bereikbaar. Bovendien zijn we actief op sociale media en u kunt via onze nieuwspagina de laatste nieuwtjes en aanbiedingen vinden. 

Heeft u geen tijd om te bellen dan kunt u van 9.00 tot 20.00 uw vragen stellen via onze chat.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Stalen

Bij TapijtNodig.nl is het mogelijk om een gratis staal aan te vragen. Wij sturen u kosteloos zo snel mogelijk de tapijt staal op.

Waarom stalen aanvragen

U kunt rustig thuis op u gemak thuis de staal bekijken, voelen en afstemmen op de rest van u interieur.
De kleuren van de afbeeldingen van het tapijt kunnen soms afwijken van de werkelijke kleur van het tapijt

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Hoeveel stalen kan ik aanvragen

TapijtNodig.nl stuurt kosteloos drie gratis tapijt stalen van A4 formaat op.
Dit is met uitzondering van de tapijten die niet beschikken over een “staal bestellen” tabblad.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Is stalen aanvragen noodzakelijk

De kleuren van de afbeelding kunnen in werkelijkheid afwijken van stalen.
Deze afwijking proberen wij zo gering mogelijk te houden door goede foto's op onze website te plaatsen, houdt er echter wel rekening mee.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Keurmerk

Webshop keurmerk

TapijtNodig.nl staat voor tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een product dan horen wij dit graag. Dit kunt u doen door te mailen naar info@TapijtNodig.nl. Leg in uw mail duidelijk uit waar uw klacht over gaat, eventueel voorzien van foto's en een ordernummer. U ontvangt binnen 7 werkdagen uitsluitsel over uw klacht. Onze medewerkers van de afdeling klant contact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Veilig en betrouwbaar met het Webshop Keurmerk

TapijtNodig.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en het Thuiswinkel Keurmerk van thuis winkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2900 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De

Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillen bemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet.

 

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Klachten

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Straatgereedschap.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Bezorgen & Stofferen

Verzenden en stofferen

TapijtNodig.nl bezorgt zelf het bestelde tapijt, zo weten wij precies dat alles naar wens is. En kunnen wij eventuele problemen direct oplossen. Ook kunnen wij u dan ook precies vertellen wanneer het tapijt bezorgt zal worden. Na plaatsing van uw bestelling nemen wij binnen 24 uur contact met u op om de exacte lever datum met u af te spreken.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Retour informatie

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

TapijtNodig.nl betaalt u dan binnen veertien dagen het volledige aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten, zodra we het tapijt / vinyl  hebben ontvangen.

TapijtNodig.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen veertien dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Op maat gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Gratis leveren van het tapijt

TapijtNodig.nl levert het tapijt gratis door heel Nederland. Met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor bezorging op de Waddeneilanden kunt u contact met ons opnemen. 

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl

Wanneer word mijn bestelling geleverd?

Wanneer het tapijt voorradig is bij de leverancier, kunnen wij het tapijt binnen één week bij u bezorgen. Wij zullen contact met u opnemen voor een afspraak betreft het bezorgen en eventueel leggen van het tapijt.

TapijtNodig.nl logo
TapijtNodig.nl